Sunday, May 11, 2008

Chelsea or Man U??


Korang ase sape yg menang EPL? Klu tye aku..mati idop balik sure aku jwb Chelsea..haha..nape?? perlu ke aku jwb?? Klu aku Man U’s die-hard-fan (khaaakkkpptuuiihhh!!) xkan la aku nak Chelsea mng kn? Har2..

Mlm ni penentuan.. Chelsea vs Bolton and Manchester united vs Wigan.. ngn point terikat 84.. Man U hanya perlu dapatkan kputusan sama cam Chelsea.. if both kalah pon Man U still d winner.. dgn kelebihan jaringan yg jauh sgt bezanya..huhu.. 2 aku harap2 sgt wigan bantai Man U 1-0 pn jadi la..then Chelsea hanya perlu seri 0-0 pn da bule rangkul kejuaraan musim nie.. smp termimpi2 aku psl menatang nie..

Pape hal tggu mlm nie.. x dapek juara EPL kiter tggu on 22nd may plak who’s gonna win the champion league trophy.. kpd “NEVER WALK ALONE” fanz..jgn frust r.. chelsea deserve to win dat nite..hahahahahaha..

4 comments:

mimin said...

helo?
klau man u dgn wigan konpem2 la man u yg sapu..lalala!
chelsea mmg penakut.tu yg ckp cmtu.
muahahaha!!
mlm ni sokong man u..biala brpaling tadah skjp je.
bwek!

InCeK SaPpiL said...

mak aih..lantangnye minah ni berkata2.. sedar la diri 2 sket klu nk kate chelsea mcm2..such as dapat ker liverpool g final champs league.. hmm..lagi, hebat sgt ker liverpool dlm saingan EPL??haaa..per cer??haha..

Anonymous said...

oh well.
tgk sape yg nanges nnt.
lalalala~

InCeK SaPpiL said...

tunggu.lihat.senyap.faham??hahaha