Monday, September 1, 2008

7.6.5.4.3.2.1...yahoo!!

Salam w.b.t...
Hmm.. Ape yang aku countdown kan? Menunggu detik 12 menyambut hari kemerdekaan yang ke-51? Naahh.. not that. Apalagas, menghitung hari nak balik la. Haha.. Menda yang paling aku suka and paling aku benci. Bencinya, terasa masa berlalu sangat lambat. Rase cam nak putau-putau je jarum jam tu lelaju. Huhu.. Sonoknye, sebab aku tau aku dah nak balik. Cuti kali nie special sket coz aku dapat puasa kat rumah dan dapat beraya ngan family terchenta, awek tersayang serta rakan-rakan terbest!! Yesh!! Rekod tak pernah beraya atas kapal lagi. Alhamdulillah. Tapi tak tau la tahun-tahun depan lak. Kena pandai bajet time naik kapal la. Bajet cuti cun-cun before raya.

Insan-insan yang paling aku tak sabar nak jumpa :-
1. Puteri Nursumaiyyah bte Hanisam
2. Puteri Nurbalqis Aina bte Hanisam
3. Puan Srindon bte Nandir
4. Cik Jasmine bte Jamaludin
5. Encik/Cik Rakan-rakan


Sabar-sabar, sket je lagi. Next project with PCSB (Petronas Carigali Sdn Bhd) is about 6 days. Hopefully there's no delay or any extention. Siap on time!! Then, balik kampung.. oooo.. balik kampung.. oooo.. balik kampung.. hati girang!! Anyway SELAMAT BERPUASA geng!! Puasa jangan tak puasa!! to |c.i.n.t.a|, i miss you!!

5 comments:

fay said...

eh?
puan rakan2 u takmo jmpe ke?

Enchek tAj said...

tamau!!

InCeK SaPpiL said...

xmo..puan2 nak kne masak utk laki dendorang..

Nadia.M said...

gila kejam cmtu...puan asiah dah melahirkan baby boy(menurut anne)

jom aaa jmpa anak sedara abg hroom oi

Anonymous said...

huhu..x sempat la..abang omrum bizi..