Monday, November 3, 2008

Back to work..

salam..
quite a while gak la aku tak update pape lam blog aku..
cuti beb, malas tak ingat lorh..
bercuti bout month and a half sangat menggembirakan hatiku..
gila sebal pale otak aku bila kena naik kapal balik..
hahaha..
still with the same company, Offshore Works Sdn Bhd..
tapi bawah Offshore Subsea Works Sdn Bhd la..
kapal yang laen, DPSV Offshore Stephaniturm..
as usual, kapal laen, environment laen..
orang laen, machineries laen..
so kena start everything all over again..
dah 2 minggu dah..
alhamdulillah ok..
zainal, faiz and pak jamal truely are my saviors..
especially zainal..
nampak je muke dia, tenang sket hati aku..
maybe mengingatkan aku kegembiraan semasa kat SV Offshore Discovery kot..
with a lot of pressures,at least berjaya menghappykan aku bila bump with him..
here agak meletihkan, but its good for a "one year experience" engineer..
pak jamal banyak membantu..
thanx to pak jamal..
pak jamal mentorku yang hebat..
hehe..
bubbye..

No comments: