Saturday, December 20, 2008

Selamat Pengantin Baru

Salam..
Tahniah buat Puan Noorme Zaihane kerana telah selamat mendirikan rumah tangga pada hari ini (20 december 2008) yg mane aku sniri tak dapat attend.hampeh! Juga tak lupe buat Puan Azira yg mendirikan rumah tangga pada bulan lepas juga aku x dpt menghadirkan diri..2x hampeh!! pada rakan2 yg lain iaitu Norsyahizatul Fahmi(own) bersama pasangan Zakiah, Mohd Asmir Kasbon(smack) serta pasangan, Nurhazwani Hashim dan pasangan dan tak lupe Halme Ahmad(obe) bersama pasangan yg telah mengikat tali pertunang baru2 ini..Korang sedar tak diorang homeroom ape? Hahahaha.. Betelguese beb!!! Cepat gle dak2 homeroom betel smp seru.. Betel B yg dah kawin, Anne, Aqlima, Asiah. Yang dah tunang Smack, Kak Mur.. Betel A lak yg aku tau Zira dah slamat. Own, Obe and Wani Hashim yg dah tunang.. Apekah petanda yg ditunjukkan ini? Sure cikgu Normaliah bangge gile anak2 dia yg dulu tah pape skng nie dah jadi/bakal jadi laki/bini org..huhu.. pasni aku rase Munji pastu v-shape pastu cikli pastu sape2 je la..aku cop yg last skali..wakakaka.. Anyway, Selamat Pengantin Baru utk Anne & John.. Semoga kekal bahagia hendaknya, dirahmati serta diberkati Allah sentiasa..dan lagi 1 (wish yg biase didengar) cepat2 la menimang cahaya mata..hehe. amin..

babai!!

4 comments:

Nadia.M said...

wei ko pn panggil husband dia john!! :D

asal muncul nama aku plak, cis aku lambat lagi
patut buh cikli dlu sb dia ada calon kot(cik li marah :P)

InCeK SaPpiL said...

x kesah la sape2 dulu..yang penting aku nk lepaskan adik2 aku dulu..br abg2 mnyusul..

Nadia.M said...

aisey, typo error ar..yg dlm kurungan tu cik li jgn marah :P

eleh, ckp je
tah2 kau plak menyusul nnt
hihihi...ok2, im joking lah :P

InCeK SaPpiL said...

aminnnnnnnnnnnn..lala