Sunday, July 6, 2008

TAGGED (name len utk survey)

1 minit yang lalu, apa anda buat? - mengadap lettop..bace blog awek..tup2 dpt tau kne wat mende nie..

1 hari yang lalu, apa anda buat? - kerja..makan..tido..bangun..kerja..makan..tido..

1 hari lagi, apa anda akan buat? - sama seperti yg diatas..

1 orang yang terakhir menelefon kamu? - gile babas dah lame..about 5 days ago..org dari maxis tepon kate aku x bole tukar plan maxis lg sbab aku gune blom exceed 6 bulan..if nak tkr jgk kne g maxis centre bg deposit rm100..leceh..

1 makanan yang baru dibeli? - makanan free kt cni..pastu sume best2..pow pringles roommate..

1 barang yang baru hilang? - topup coupon..celcom rm10..mane tah..

1 cerita yang baru ditonton? - the prestige!! watch twice in a row.. g tgk..mmg best..

1 hal yang terakhir digosipkan? - ape kite gossip td baby??hehe..

1 kata yang ingin diluahkan? - aku sayang kamu..

1 buku yang sudah dibaca? - apo? ujang, gempak, utopia, FHM, mastika, bicara, misteri, times, remaja, WANITA..haha.. ape je ade dpn mate aku, sume aku bace..gile desperate bahan bacaan nih..

1 penyakit yang sering datang? - MALAS!MALAS!MALAS!

1 keinginan? - cuti yg panjang dan berduit..

Victim of this tag - touch, fay, miss grumpy pot (tp dia dah bwat)..

2 comments:

fay said...

victim = fay?

ye ke?

tatau pon?

InCeK SaPpiL said...

skng dah tau kan?