Tuesday, January 20, 2009

KLMJ ~kenangan lama mengusik jiwa..

Yesterday i got a long chat with my friend till a point we didn't know whut else to merapu. So dia ajak maen ingat2 classmates, homeroommates and form 5 subjects' teachers. So, here we go!!!

Class of 5A3 year 2002
1. Ruzaini Salleh
2. Zulfauzi Mazlan
3. Nazrul Fahmi Kamsano
4. Mohd Haizanizam Rahman
5. Mohd Fairuz Abd Hamid
6. Ariff Azuar Khairul Anuar
7. Chyril Anwwar Ibrahim
8. Mohd Hidhir Hussin
9. Hairul Helmi
10. Asiah Sabtani
11. Emynofalina Roseli
12. Zakiah Abd Ghaffar
13. Noorme Zaihane
14. Nuraisyah Kamaruzzaman
15. Asmiza
16. Nadia Munji Zakariah
17. Hidayah (LDP yg ske amek name kitorang)
18. Hidayah (yang pendiam)
19. Rafizah
20. Nurazlin
21. Nor Ismawati Ishak
22. Akma Hashim (btolke?)
23. Aimi Marlia Omar
24. Sharmila Nadzir

-aku menang dengan bantuan Munji!!

Homeroom Betelguese 5B year 2002
1. Mohd Haizanizam Rahman
2. Nurul Ashidi
3. Mohd Asmir Kasbon
4. Mohd Faidzal Salkah
5. Murniza Safaruddin
6. Aqlima Md Dam
7. Asiah Sabtani
8. Noorme Zaihane
9. Raja Nadirah Zawani Raja Zaman
10. Nurliyana
11. Wanesa a/p Hooi
12. Nadia Munji Zakariah

-aku menang lagi dengan bantuanku sendiri. haha..


Guru-Guru Subjek Kelas 5A3 tahun 2002
1. Bahasa Melayu - Allahyarham Cikgu Aris (perselisihan faham dengan bapak Masrul kekal di ingatan. Al-Fatihah untuk allahyarham)
2. English - Miss Desnawati (kecuali form 4 je Miss Dess tak mgajar aku)
3. Pendidikan Islam - Ustaz Puad Md Lip (he's the best one)
4. Math - Cikgu Aslida (the great math's teacher ever. Ems mnangis dirotan beliau. hehe)
5. Add Math - Cikgu Manap (berantai gak cikgu nie. Ketika Chy sedang lena semasa kelas Add Math, dengan tenang Cikgu Manap berkata... "cuba kalau kamu sedang bermain rugby, tibe2 kamu tidur ditengah padang. agak2 cikgu Azaam marah x?" lantas semua pelajar memandang ke arah Chy sambil Nookip mengejutkan beliau. Haaha..)
6. Pendidikan Seni - cikgu zaharah (untuk sape2 yang amek art untuk SPM je la)
7. Biology - akak Puteri (slumber kodok je dak2 ni panggil cikgu ni akak Puteri)
8. Chemistry - Cikgu Shalina (kerap menerima anugerah guru sporting, guru keibu2an.. best chemistry teacher ever!!)
9. Physic - Cikgu Jidin The Legend (dengan sajaknya "Aku Kecewa" kalau kantoi SPM)
10. Sejarah - Cikgu Hajar (maaf cikgu, saya buta sejarah. huhu..)

Winner
Mohd Haizanizam Rahman

LOSER
Siti Nurfairuz Mohd Fathir

~Beliau cuba mandapatkan bantuan abg Chy, tapi panggilannya tak berjawab. Nizi lak dah naik kapal. KAR, Ayeep, Dadot dan Redox tak mahu bantu beliau (penokoknambahan yg melampau). Please Bon, ADMIT it!!haha!! and sorry kalau aku salah eja nama korang..


I LOVE MRSM TERENDAK!!!

10 comments:

~MaNjAmAS~ said...

tahniah atas kejayaan membuat list tersebut..
i love mrsm tdk too!!
n my mama shalina..she's the best!!

fay said...

hey!
hey!

i just did not win!
but i am not a loser la..
jaat!

InCeK SaPpiL said...

fay: na..na..na..na..
u r the loser!!

mas: yes..cekgu shalina adalah yg tbaeeeekkk!!!

fay said...

cikminnnn...
die buli i..
lempang die bole?

InCeK SaPpiL said...

eh? apehal?
cikmin suh lempang klu i noty..
i x noty pehal nk lempang?
kan cikmin kan?

milla said...

series aaa korang takde keje..boring sgt ke? nnti kalau ade masa try list nama pembantu makmal pulak (geng abang rasul yang suke merapu)

InCeK SaPpiL said...

aku br nk wat cmtu..saba2, bakal muncul list 2..siap ngn pekerja2 teres, penjaga2 blok serta pembantu am rendah..haa..ade bran Bon?haha..
myto, brkemungkinan aku sempat mghadirkan diri ke majlis ko.. insyaallah.. aku nak kad wange2..x wange xmo datang!!

Anonymous said...

heh!
xmo!
benci ar u!

Nadia.M said...

aku ske 5a3 jek
mrsm tak kot.
hahahaha....mmg lab kimia mmg best ah
siap pecahkn radas lagi...

wah aku ingat siot! but still, i suck in chemistry T_T

InCeK SaPpiL said...

aku benci bab garam..
tapi aku ske eksperimen bab garam tu jgk..